Solig helg

Hej läsare!


Gårdagen igår blev en riktigt skön dag!. Det var så oroligt varmt ute att det var som sommar och det tom blåste varma vindar. Jag var ute nästan hela dagen och därför blev det dåligt med bloggande. Jag fixade lite mysigt på balkongen med bord och stolar och satt och läste, kiwi låg i sin hundsäng och myste och tyckte det var så skönt. Vi satt tom på balkongen och åt lunch. Sedan vart det en långpromenad med Kiwi och det var så skönt att bara vara utan några måsten eller någon tid att tänka på.

Jag på vår balkong :)

Kiwi trives riktigt mycket på balkongen i sin lilla korg.

Riktigt varmt var det i solen!

Igår vart det även kalkonsallad på balkongen till lunch, riktigt mysigt!.

Dagens lunch: sjömansbiff, klyftpotatis, hemmagjord tzatsiki och kokta morötter (ej på bild)


Idag har vi inte gjort så mycket. Åt en riktigt god Lunch förut som bestod av sjömansbiff, hemmagjord Tzatsiki, klyftpotatis och kokta morötter. Senare blir det en promenad i solen.


Vad gäller träningen har jag tagit lite lugnt med den de senaste dagarna, har planerat ett nytt träningsschema eftersom jag vill ha mycket variation för att ha motivationen på topp. Nu har jag i alla fall ätit upp all godis jag fått i påsk vilket jag gjorde redan igår, jag hatar att spara massa godis. Ska det vara godis så är det bäst att äta upp allt så fort som möjligt. Jag tom kastade lite eftersom jag absolut inte mådde bra av alla sockertoppar.


Nu ska jag kolla på sanningens ögonblick, vi ses imorn då det är dags för veckans första träningspass.


Kram Ellie



Elena

Dagens fråga: Vilken är den bästa svenska komikern du känner till? =)

2009-04-13 | 10:11:55 | http://elenasobrino.blogg.se/
Ellie

Elena: ja du jag gillar ju Morgan Alling, men jag vet inte om han är en ren komiker men han är grymt kul faktiskt.

2009-04-13 | 16:57:22 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0