Error!!

Har inte blivit mycket bloggande igår och idag men anledningen är helt enkelt att det är något fel på vår telefon, eller snarare i jacket så vi har inte haft någon telefon eller bredband igår och idag vilket är grymt jobbigt. Jag ringer min mamma flera gånger om dagen bara för att "checka" läget och nu har vi inte kunnat prata alls. Visst det är tur det finns mobil men det blir lite dyrt att ringa bara för att ringa liksom.

Nu skriver jag inlägg på min laptop så det är tur att man har mobilt bredband på den för det behövs ju inget jack då. Igår hände inte så mycket utöver den vanliga men självklart har man vistats mycket i solen på sista tiden då det varit ett grymt vackert väder och det är jag nog inte ensam om att tycka.

Ikväll ska jag och andy iväg och kolla på HEAT som kommer till blackhorn ikväll. Hans syrra och pappa ska också med så det kan bli trevligt. Lovar att ta lite bilder om jag får tillfälle.

Nu blir det rederiet en stund :)...ha en superbra helg!


Några bilder från vår kvällspromenad igår kväll! hur mysigt som helst!


Kiwi fick också vara med :)

Och Andy!

Lilla jag :)

Våra HEAT biljetter till ikväll:)



marie ch

hej

2009-04-05 | 17:56:59 | http://metrobloggen.futura
Sara

Vad avendsjuk jag blir på biljetterna. Var det trevlig? Jag bor i Happaranda så det är ganska långt upp "lapphelvetet". Det är vacker här ska du veta. Jag ska försöka flytta till Stockholm i höst o plugga.

2009-04-05 | 18:28:53 |
Ellie

Sara: Jo de var helt grymt kul faktiskt, tyvär han jag bara se 30 min men den tiden var såå himla bra. De hade grymt bra energi på schen att man inte annat kunde göra än att hänga med i svängarna. De kommer upp i landet snart så jag tipsar att gå in på www.heatsweden.com där det står turnedatum:)...kram

2009-04-06 | 09:58:34 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0